ÅH

Jag blir då jävla galen! Att det alltid ska hålla på ? Blir så less på detta ställe så det är sjukt altså!! Ska bli skönt å dra iväg ett år.
Sen förstår ja inte hur man kan vara sån? som bara går omkring å hittar på å fittar sig ? :/ Jag blir så förbannad att ja skulle kunna skjuta nån altså! Och varför kan ingen lita på mig då när jag säger hur det är ?
förstår mig inte på det här altså! Men imorron ska vi tydligen reda ut allt. Får väl se hur det går!!!

Idag har jag vart på stallet på ett möte! Det sög verkligen snopp... Så har ja ju pratar med Mr.X genom hela mötet också, så lite bättre blev det allt ;)  Och nu sitter jag är och typ svär för mig själv !

Fest blir de till helgen iallafall, ska bli rätt skönt :) bara gå ut me vännerna på hotellet osv :) hel bra :D
Fast de blir ju så klart för fest hos Kelly! :)  Men jag är även fattig denna månad också så hur det ska gå runt de kan man ju undra haha! Men det är senare problem. Just nu har ja ju pengar så det räcker iallafall :)
Nu ska ja då sociala med alla på msn som BEHÖVER mig :) Ha det bra!

Pusshej
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0