ÅHHEJ

Nu var det ett tag sen ja skrev ett inlägg! Så VARFÖR inte nu ?

Ja jag och kelly ska då till jump in för att sola oss ÄNNU mera neger :D Har även fått en ny telefon! SOM jag ännu inte har betalt :) ska göra det nästa månad då jag har aningen mer pengar ! Men så här går det när man bor i norsjö.. då blir man en fattiglapp HAHA !!


Nä men annars hare väl inte hänt så mkt.. som ja vill tala om iallafall ;) Just nu sitter jag och kollar på sex and the city :)

Måste bara berätta hur galet förbannd jag blir på Mr.X när han här så här.. fattar inte vad han riktigt håller på med! Men det är ju ändå upp till han, stör mig ändå att ja inte har något att säga till om, eller något att göra!! MEN sånt e livet ? :S


Ja å kelly har då suttit ute å sjungit idag.. Jonna da rapper glider in på takten bla bla orkar inte skriva mer :)

PUSSHEEEJ
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0