Helgen!

Jaassi folket ! vad händer ihelgen ? Känns som att de kommer bli en sån här helg där man verkligen inte gör något alls! Utan bara sitter å chillar me vänner typ !
Blir iallafall att göra något med Vikkie ikväll, vad däremot de vet ja inte.. Kanske dra en ragg med "SNYGG" epan ? ;)
Blir nog Us möte också ! Om ja inte är helt ute å cyklar, menmen märker väl ! :)

Har nyss ätit mat å känner mig större än aldrig förr :O ! Meen så skare va efter man ha ätit right ? Speciellt när man nu har blivit tvingad till att gå upp i vikt!! KUL!!! Fattar inte problemet, är ja nöjd med vikten är de väl mitt problem eller ? :S Ajja sluta tjata på det nu maria ! det har gått så långt att ja måste säga till mig själv!

OCH nåt mer ni måste få veta är att min MAMMA ska tydligen sluta städa mitt rum :O Iallafall sluta plocka undan om jag har dragit fram ! JAHA kläck ur dig det tidigare kasnke!! Hade tomma glasflaskor, och burkar + en madrass med kudde å täcke framme i mitt rum i en veckan innan jag kände att de kanske inte är så fräsch ;) SÅ ja har städat mitt rum själv ! Applåder till mig :) Men sen idag (redan) säger hon att hon har satt en ribba.. jaja hur länge kommer DET att hållas ! Hon sa de själv att hon hade några ångest attacker där när hon gick in i mitt rum MOHAHAHA :D
Kommer att knäcka hon innan hon vet ordet av det ;) TA mig inte fel, ska knäcka hon på ett BRA sätt. Så jag slipper städa själv! NEJ fy fan va man längtar till egen lägenhet nu altså ! MEN det stora problemet blir ju städningen, fast det kanske är enklare när man vet att mamma inte är där och städar och diskar åt mig ! ajja de få man väl se hur det går när man nu FÅR skaffa lägenhet!
Sen drog jag upp för mamma att jag hade hittat en hund på blocket som ja vill ha jätte jätte mkt. Jag sa att om dom kunde köpa hunden så betalar jag allt annat själv ! MEN de går ju inte eftersom vi redan har en hund å bla bla... massa skitsnack men inget som håller i längden ! Men så länge ja bor här får jag då minsan inte ha en egen vovve att ta hand om ! det sög snopp, världens finaste hund på blocket :( ajja.. kommer väl fler chanser! Nåt mer ja störde mig på då är att dom har lovar att ja ska få köpa häst ! Om vi har nånstans att ha den, dom tror inte det är dyrare med häst ? JOOO inte bara lite heller ! Men inte tackar ja nej till att få en egen häst heller :) Men de blir nog till sommaren isåfall.. pallar inte ha häst nu :/ men till sommarn skare nog bli så..ska se om ja köper eller har på foder! beror på hur jag och pållen trivs ihop och så ! :)

EN annan sak jag drog upp med mamma var att få ha fest hemma ! Men de skulle minsan inte gå för att det och det hade hänt när danne hade haft fest hemma och det hade kommit för mkt folk som ingen kände å bla bla! ÄR jag min bror eller ? NEJ tack det är jag ej! Har LITE bättre koll än så troo mig :) MEN hon där sa att tiden inte var rätt ?:O och det betyder ? Jaja.. måste väl lyssna på henne eftersom jag bor hemma !
Fatta friheten när man har egen lägenhet! HUNDAR i sinne kommer de finnas :) eller ja, 2 kanske !

DAGENS låt är cartoons - witchdoctor det är en måste lyssna på låt ! SÅ BRA :D

Dagen film är lätt den nya fast and the furious filmen, även med dålig kvalla så är vin diesel alltid lika läcker som vanligt ! :O Blir ju jävlart galen när ja ser han ojoj :O !



NU vill ja träffa dig mannen ;) har saknat dig nog mkt :] <3

Hare bäst pusshäääj
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0