Lovet!

Ja nu under lovet är det ju som tänkt att jag ska till Caritha! På lördag förhoppningsvis :)
Bara det att jag måste ju få mig hem också! Ingen som vill hämta mig i slyberget ? :O Vill ju dit som bara den! Har inte träffat henne sen typ i SOMMAR :O Jag kommer blir på CP humör ifall jag inte få fara dit altså! Men det ska lösas!

Det som kommer att hända där är iallafall att vi ska ha FF hela tiden jag är där! LITE bra kanske ? jaoja ;)
Och så klart blir det ju fest då! Förhoppningsvis ;) så då måste jag ladda upp med snus och cigg innan jag far dit. För annars kommer jag aldrig att överleva !

Sen nu är det ju lite tjafs mellan oss, men ja hoppas att du inser snart att du kan lita på mig! För du vet så mkt om mig som ingen annan vet om! Men jag hoppas att du mognar så mkt att du inse att ja aldrig skulle svika dig!! Upp till dig att lita på mig, kan ju inte precis tvinga dig! MEN som sagt, tiden får avgöra vad som händer! Tycker bara att det är så onödigt!

MITT tangentbord cp sig nyss så att ja inte kunde skriva å eller nått annat typ :O
så ja fråga typ ALLA på msn hur ja skulle trycka! Och så klart kunde min kusin svaret ;) så nu funkar det igen och jag är glader än aldrig förr... nästan !

Imorron blir det att gå till kläppen fram och tillbaka haha ! MEN VOVVEN, friluftsdag igen.. säämst!
Kommer ändå va soft altså :) gå där ute å röka med Camilla å bara chilla och gå i våran takt! INTE helt fel måste jag ju säga :)

Men nu ska ja ta och planera vidare för påsklovet! Ha det så braa alla :) Pusshej

/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0