Natt!

Jaha ja.. då vare natt igen då :/ ÅH ja blir galen på att ja aldrig ska kunna känna mig trött eller slut ! Känner mig alltid trött i sinnet, men inte kroppen :/ Då går de inte så bra att sova heller!
Har även märkt stor förändring på mig själv nu bara de här senaste dagarna ! Märker att de inte förändras till det bättre ! Sur fitta med andra ord, sur och arg mot allt och alla. Kan inte förstå alla som står ut med mig ! Har ju redan börjat bli less mig själv, what to do ? Vet liksom inte hur man ska kunna förändra tillbaka när ja inte ens vet vad som är fel ? :/
Help me someone!



Har även kommit på mig själv med att tänka på HELT fel banor genom livet, tillexempel här om kvällen ! Så började jag sitta å tänka om det verkligen är tänkt att alla mäniskor ska få vara lyckliga? Speciellt jag ?!?
Vet att de finns många som tycker att jag är orimlig när jag tänker så här! Men VADÅ !! Ja är sån, lär känna mig innan ni dömer okej ? SE surfitta! börjar bli riktigt riktigt less på det här nu!
Gladast jag har vart på länge var när jag va hos Caritha♥, har inte mått så bra på hur länge som helst. Ja visst klart att en stor del av det var Han, men bara så skönt att få umgås med någon som har det jobbigt också, inte bara umgås med sånna som livet är perfekta på! Nu menar ja ju inte att alla som är med mig ska vara olyckliga! Men visst kan ni hålla med om att det är förbannat jobbigt när alla hela tiden säger *de går över*, *det löser sig!* VAD fan vet ni ? HAR ni vart med om samma saker? NEJ klart som fan de inte går över, sånna saker sitter kvar livet ut! Löser sig gör det alltid på ett eller annat sätt, men komigen vem vet INTE de ? :/ ÅH blir galen på folk som tror att dom är något som dom verkligen inte är, snarare motsattsen.
Och visst när ja pratar med någon som har de svart, klart ja säger att de löser sig! Men ja menar det verkligen, för ja brukar ofta ha varit med om samma grejer, eller åtminståne ha en aning om vad dom snackar om!


Mitt liv är och kommer att förbli ett enda stort problem! Klart att jag mår bra ibland, ta mig inte fel! Men nu när man inte mår så på topp, även fast jag inte vet varför! Så är sånna här saker extra känsligt. Och självklart uppskattar jag allt mina vänner försöker göra för mig, vet att ni inte ens kan förstå lite grann vad det är jag har fått igenom! Och jag är så glad att jag har er!

Men jag behöver verkligen kunna snacka med nån som har varit med om samma sak, det underlättar så enormt mycket å sådana här fall! Vet inte vad ja ska ta mig till längre, men de löser sig ?!?! Mm brukar låta så!


NEJ fan nu har ja slutat deppa för ikväll..eller? Ska hur som helst sova nu och hoppas att ni alla får en toppen dag! Älskar er för att ni försöker, ni vet vilka ni är <3
Pussar å kramar
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0