NIKOTIN!

Jag som säger att man kaanske borde börja dra ner på att snusa.. eller ja jag säger det för mig själv ! Det skulle aldrig funka för mig, för nu när jag har utan snus har jag: tuggat på läppen, sovit grymt mkt, ätit ännu mer. gnissla tänder! Plus att jag har varit en sur fitta mit min mor ! :O SÅ jag kan ju säga det att den dagen jag slutar snusa... då kommer det att bli cancer pinnar i stället ! ÅH jag håller på att avlida här i min ensamhet ! Måste säga tack till Camilla och vikkie som bjuder mig på snus :) Och ett STORT tack till Martina som räddade min dag genom två cigg :D du är guld värd :]

Men nu? sitter ja här ensam hemma.. utan snus, utan cigg! Inte ens ett tuggummi paket ! Överlever jag till imorron tro ? HMM det är den stora frågan!!


Jag har aldrig varit så här beroende EVER! Jag har sanrt gnagt igenom läppen ! Och det värsta är att jag får inte pengar förrän på Torsdag ! Då blir det både snus och cigg ska ni se :D YESS! Maria till ELIIIIIIT ;)


Ska snacka med Jessie nu.. spännande fakta som man får fram ;)

Pusshej
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0