Nu.. räcker det!

Nu är jag så förbannade less på att du ska behandla mig som om ja vore 12 !! ska snart fylla 19 och jag har kontroll över mitt liv ! Jag vet vad jag håller på med och jag har fattat konsekvenserna!! LÄGG DIG INTE I SÅ FÖRBANNADE MKT!!

Blir galet jävla förbannad på dig när du kommer in å skriker för att jag har varit ute å rökt!  BIG DEAL du vet att ja röker, det ha du vetat länge.. men ändå så är det NU du ska haka upp dig på det ! Är det för att de känns som om du kommer att förlora mig ? Eller är det bara för att du ska ha kontroll på alla omkring dig ? KAN du vara snäll å berätta vad fan det handlar om ? DU gör det bara jobbigare för mig att orka kliva upp ur sängen varenda jälva dag! Det är DU som drar ner mig i det här mörka jävla hålet !" När faan ska du börja inse fakta ? När ska du inse att det är just du och denna familj som gör att jag vill flytta? NÄR?? Har verkligen inte orken till att bråka med dig! SPECIELLT inte just NU! denna tidpunkt.. "du är inte dig själv, du har aldrig varit så här förut! " NEJ ha du tänkt på att ja kanske alltid ha varit sån här men har inte vågat släppa fram det förrän nu ? "bara för att du har fått kompisar som ränner run å bla bla" KLAGA på mina kompisar en gång till och jag svär på mitt liv att det är det sista du ser av mig !! "Hur kan du ens säga något sånt där?" INTE så jävla svårt när du retar mig !! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JA blir galen på kvinnan altså !!!!!!! Den dagen jag flyttar ut kommer ni aldrig behöva se röken från mig igen! JAG kan lova dig att när jag får mitt egna ställe kommer jag inte att kolla tillbaka en minut och tänka på tiden som har varit, för helt ärligt! DEN SUGER! Jag hatar att bo i detta förbannade jävla hus! Jag har haft chansen å flyttat här ifrån! Anledningen till att jag stannar är min bror! Men så fort jag har EKONOMI för att flytta så drar jag.. fine de blir inte en lång bit, men det blir tillräckligt långt ifrån er !!


Kommer förmodligen aldirg bli lika bra mellan oss som det var förut! Men tro det eller ej, det är DITT egna fel!
Du kan inte bara klampa in i mitt rum å tror att du äger MIG! för vet du vad ? Jag orkar inte höra, mit"så länge du bor under mitt tak bla bla bla" BULLSHIT! Säger endast så för att ha kontroll! du har varit så här hela mitt liv men det är först nu jag börjar inse ! När jag fylde 18 förändrades ALLT i detta hus, jag blev osynlig! Jag blev missförståd! Jag blev oviktigt! Och nu är jag tydligen kärnan i familjen som håller ihop allt ? VAD ÄR DE FÖR SKITSNACK!!!!
ÅH skulle kunna sitta å avreagera mig i evigheter men vad lönar det ? Du läser inte denna blogg! Tur är väl det, då skulle ja fått ännu mera skit! Du lyssnar inte ens på mig när jag snackar med dig! Men vet du vad ? JAG BRYR MIG INTE LÄNGRE!! Orkar inte lägga ner energi på dig! Imorron är allting likadant igen.. och jag som vanligt, låter det bara gå!!


/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0