Trevlig start på veckan ! NOT

I natt fick man veta att en fin person och en underbar vän har gått bort ! Hur reagerar man på det ? Klart man tror det är ett skämt, man vill ju inte tro annat.. Jag är inte en sådan som vill visa känslor! Håller gärna allting inne, Men det går verkligen inte att hålla inne sånna här känslor !

Vill ge Josefine Persson några rader! Du var en underbar människa, bland dom trevligaste och gulligaste typer jag har träffat! Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta gumman ! Det skulle vara vi livet ut right ? Blev kortare än vad jag trodde.. Kommer hur som helst alltid att vara vi<3 Du är saknad och älskad stumpan <3<3

Kan inte förstå hur nåt sånt här kan hända ? det är ju förjävligt rent ut sagt!
Och när sådant här händer så börjar jag ju tänka hur det skulle se ut ifall jag skulle dö ? Eller en ännu närmare vän till mig skulle dö ! Hur skulle folket reagera? Det är djupa tankar som går i mitt huvud! Orkar knappt med dom själv så jag skriver inte ner de ikväll !

Ville mest bara säga att vi alla tänker på dig Josefine <3 Och jag hoppas att vi träffas snart igen <3

Vila i frid Gumman <3

/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0