At home ! :)

Hellu sötisar :)
Nu är jag hemma igen, kom hem rätt tidigt ändå men jag har varit så trött så jag har legat och sovit :) har ju vart hos vikkie sen i måndags, vi har inte gjort nåntingt..typ busat :]thihihi AdrenalinKICK kan ja säga ! :)
Ananrs ha vi bara vart med Petra, philip  och Bark typ och spelat kort och så ! Mycket trevligt :)

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga för något, för det ha rinte hänt nånsting speciellt ! Eller igår var vi ute till halv fyra på morgonen och letade efter Vikkies hund Kira som hade sprungit bort, men i morse kl 6 hade Gunnar farit ut och letat efter henne och då låg hon och sov på filten som han hade lämnat ute till henne :) Så allting löste sig ju till slut !

Men nu ska ja höra ifall mamma vill köpa en glass till mig, grymt sugen på det just nu :)

så.. see you later bitches ;)



It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0