Börjar gå framåt ! :)

Godafton kära läsare :)

Idag har det inte alls hänt så mycket. Vaknade vid två och då åkte jag och mamma på Petras ( ett litet café ) och satt där och fikade och bara hade det bra :) Efter det så åkte vi till sko affären och kollade runt, jag hittade ett par skor, en handväska och ett bar mjukis byxor som jag ville ha :) Men mamma hade inte med sig pengar så det blev inget av det :( Fast jag skulle tro att jag kommer att få dom där skorna :) Mamma tyckte också att dom var fina, så det blir nog så ;)
Men jag blev helt kär i handväskan (L) vill ha !
Efter det så drog vi om på ica där mamma köpte lite mjölk och bröd, efter det så åkte vi hem. Och jag gick och la mig framför tvn :) Hittade inget bra precis så jag somnade hehe ;)

Sen har det inte hänt mkt mer idag, Men jag måste få berätta om filmen jag såg igår ! Om ni gillar Zac efron så borde ni se den :) Den heter 17 again, och den är så grymt rolig och han är såå snygg i filmen så det finns inte altså :) Så den borde ni hlet klart se :)

En annan sak ja kan nämna är att jag och mamma ska börja gå på gym en dag i veckan :) Sen ska jag börja äta nyttigare och så.. för jag känner att det är dags nu :] Så mamma ska dit imorron för att hon ska ha ett tränings schema, jag kommer typ att springa och träna mage och ben ! :) Så det kommer nog bli fett nice tror jag, längtar faktiskt för att börja med de där :)

Meen nu ska jag försöka hitta en film som man klarar sig igenom :) Är så trött så jag skulle kunna däcka redan nu, och det funkar ju inte !
MEEN min simone bejb kommer hem imorron, och då ska hon förhoppningsvis vara hos mig från lördag till måndag :) Det kommer bli nice :)
Nej men vi få höras senare :)

*Talk to you later bitches*



It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0