Godmorgon

Godmorgon alla söta :)

Har nyss gjort mig klar för skola så jag tänkte hinna skriva ett snabbt inlägg innan jag ska börja gå mot skolan ! :)
Imorron blir det shopping för min del :) Sen efter det så ska jag nog vara med William, Dennis och Carro :) Eftersom killarna kommer hit ! :)
Vet inte riktigt vad det blir men jag tycker norsjö folket kan höra av sig och schteeka med oss ;)

Jag kommer inte hinna träna idag tror jag :/ Eftersom mamma börjar jobba fyra och sdär.. men vi ser väl annars får ja träna hemma eller nånting :)

Men nu ska jag ut och röka sedan börja gå till skolan !
 Ni få ha en bra dag, och jag ska försöka uppdatera bättre idag (A)

*Talk to you later bitches ;)*





It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0