Hej hopp

Tjenare :)
Nu sitter jag här i mitt rum och får lockigt hår av vikkie.. skönt är det INTE, meen har man tråkigt så måste man ju fixa det på någe vis :) Min bror åkte iväg för att köpa glass till oss (A) han är för gullig ibland :) Vet inte vad kvällen inehåller men när jag vet lär ni få veta ! :)
Har iallafall inte hänt så mkt idag, vaknade kring halv 12, och då var det us möte, sen direkt efter det åkte jag och mamma till jump in och tränade ! Sedan när vi nästan var klara så kom Vikkie och mötte mig där :) Så jag snabb duschade sen åkte vi hem och åt mat :)


Och bara för en stund sen satt vi i min älskling ( Saab ) Och dunkade musik och drömde oss bort till körkortet :) Vi har tillochmed gjort en pakt, att när den första tar körkort blir det att åka till dollarstore direkt och handla till lägenheter :) Kommer bli mkt mkt mysigt ! :D Måste bara sluta lata och börja ta i tag med det hära körkortet dåra ! :) Men det löser sig nog ! Brukar då göra det ;)

Men nu vill inte jag sitta här längre för jag kommer snart att börja gråta så ont gör det altså.. thihi..nej allvarligt ! Det GÖR ont !

Snacka med er senare bitches ;)



It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0