hihi :*

Jag såg idag att min stumpis har varit inne och skrivit ett sött inlägg på min blogg ! (A) Hon är för söt min älskling ! :)

Idag har det inte hänt så mkt har vart på skolan och fått schemat och så här ser det ut !! :D









Blev ingen träning idag ska ta det imorron istället ! Och imorron blir det stan, träning, mat sen fara till augility banan med ante och rocky :) Ska bli kul och se ifall ante kom ihåg nånting sen kursen :)

Men nu ska jag hitta någon som vill vara social i telefonen med mig !! NÅN ? :D

BTW träffade signe och Jecca idag, vi fikade på petras med min MAMMA sen satt vi utanför och prata medan mamma va inne på blomsteraffärn :) Så vi har pratat rätt mycket och de va skönt, har saknat dom :) <3

men NU ska jag fara :) Ha det så bra.. pussar på er bitches ! ;)


It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0