Jobb

Halloj ännu en gång :)

Nu har jag tittat igenom några kändra bloggar.. och jag måste bara fråga en sak !
Vad är det som gör deras bloggar speciella ? Det är ju bara en massa fjortisar som berättar om hur snygga dom tycker att dom är och tror att världen kretsar kring dom ! HA väx upp för fan ! Inte en enda ärlig blogg.. eller jag gillar Kenzas blogg, den känns äkta det är liksom hon ! Men dom andra är ju bara roliga altså.. och deras video inlägg låter ungefär så här

*hej bloggen, thihi..mm *smack*..mmM.. idag har jag shoppat thhihi mm *smack* menne.. hih aah puss*

? :O whoooot ? haha ojoj ja ska börja med sånna inlägg jag med.. vad skulle ni då tycka ? :P Fine att alla är olika det förstår jag ju, men så överdriver ? nej jag blir bara galen altså.. och när dom snackar om att dom har haft en svår uppväxt ena dagen, nästa dag får dom vad dom vill av sina föräldrar.. MM kan förstå hur tufft det är !

Jag ska inte säga så mkt för jag får i princip allt jag vill jag med, men jag skryter inte om det ! Plus att det inte syns på mig, jag går inte runt och tror att jag är bättre än alla andra.. vad hände med alla är lika värda ?

Ajja ska sluta klaga på alla nu, men jag måste ju få visa alla mina sidor ! Hur ska ni annars lära känna mig ? ;) BTW så sitter jag och lyssnar på *Afasi och Filthy - 1990 nånting* så jävla skön låt altså := lööv it ! <3
Ska se film nu sedan blir det ett telefon samtal med simone baby men ni få ha det så bra ! :) Ni kan gärna skriva komentarer eller frågor som ni vill veta osv..alltid lika roligt :) Svara på allt, *I Promise*

See you later bitches ;)



Ger er en gammal en, och nej jag sitter inte naked ;)


It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0