Nagelfil

Tjena hallåå på mina läsare ! :) Som nu börjar bli en hel del faktiskt :P MYCKET braa ! :)

Igår var jag anna, jim och FetN ute å gjorde samhället osäkert ! De var fett skoj i lekparken speciellt ;) Har några kort om jag kommer att lägga upp :) haha ojoj legendariskt ! :D Sengick vi och satte oss på frasses där vi att i typ 2 och en halvtimme :O haha lite att göra i norsjö kanske ? OJA..Men nellie och gabban kom förbi en sväng så vi satt där och bara va social :) Sen hände de inte mkt spännande.. men det va kul som fan.. speciellt när fetN började fnissa åt absolut ingenting :O heelt galet ! :D

Men iallafall här är bilderna ! :)

rolig story, när vi lekte här när jag gick i typ trean, så fick jag mig ALDRIG upp på stenen! MEN NU äntliiiigen fick jag mig upp, och jag gick inte ner förrän typ efter 15 min ;)


Lätt roade ungar ! :D



Minen på min dam ;)<3

Lekte även i klätter ställning ! :D



Jag låg altså över henne ;)


'
Hon är söt min baby ! :) <3

THAT`S ALL ! :D

Se you later bitchees ;)
 
It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Natta

Fin blogg :)

Kolla gärna min om du har lust! :)

/ Nat.Ayouti

2009-08-08 @ 16:53:07
URL: http://bejbiimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0