Nattuggla

Hallå alla som är vakna ! :)

Sitter och pratar med Simone just nu pratar vi om vad hon ska välja för gymnasium, jag försöker få hon att gå i Norsjö :)
Går dock inte så bra :( Just nu pratar vi om vad vi gör på våra lektioner haha :) GOOODE spårat !

Idag har det inte hänt så mkt har mest varit hemma, typ varit med familjen ! :)
Mormor kom hit och åt med oss :) TACOS ofc ;)

Igår blev de nånting fel med pappa för han fick för sig att vi skulle köra till malå bara för att ! :O Så anna följde med och vi åkte till en pizzeria och satt där å käka middag sen körde vi hem igen.. värt ? HAHA NEJ ! :D Men alltid roligt att bli bjuden på mat ;)

Jaadu har inte mkt mer att prata om faktiskt, inte hänt så mkt i mitt spännande liv :O Ska försöka vara med Vikkie iveckan, sen kommer Simone hem på fredag kanske så då blire nog hon helgen eller nånting sånt :)

BTW ! Jag har börjat inse att killar är verkligen ingenting att ha ! Dom bara kommer in i ens liv och sårar ! Ända killen man kan och bör lita på är Pappa resten är skit ! Förutom min bror då (A) thih

Men iallafall ska nog ta och sleepa nu börjar bli redigt trött, fast jag vill ju ha hem den där filmen :/ tjaah vi få se hur jag gör :)
Men sov så gott alla läsare :)

*Talk to you later bitches*



It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: ronak

Hej! :)

Jag har en tävling i min blogg just nu, där man ska tävla om en länkning, jag har upp till 111 besökare, och det skadar väl inte att du får några? :) Kolla in i min blogg, där står det exakt hur du ska göra, och har du frågor så kan du fråga de också!



Puss på dig! / PPPIGGELIN.BLOGG.SE

2009-08-10 @ 01:34:47
URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan sötnos , säljer kläder på min blogg (:

billigt somfan , kika in värt att kolla på

2009-08-10 @ 10:23:52
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0