Nu är det lördag ! :)

Godmorgon alla söta :) Och alla mindre söta (A)

Nu sitter jag är i min nya rosa tröja och bara morgon myser :) Ska snart bränna en skiva eftersom jag kommer att måste sitta i bilen i typ...2 timmar ? :O jobbigt läge altså, meen folket får ju mer än gärna ringa och smsa med mig :) För det gillas !
Ja jag vaknade nyss så jag har inte hunnit göra så mycket, var tänkt att jag skulle fara till Novicom med pappa men då hade dom inte öppnat än, dom öppnar inte förrän 10. Så det blir att åka iväg då ! Men nu lät det nästan som att mamma kom hem, det hoppas jag för jag behöver pengar till cigg :) Helt slut :(

Men iallafall idag ska jag duscha, sminka mig, fixa håret, klä på mig osv, sedan sitta i bilen i två timmar till Umeå för att käka middag med kusinerna på pappas sida sedan köra hem igen, och då blir det TALLUDDEN! parteey ;)

Men nu ska mamma skjutsa mig på konsum så jag får köpa cigg, är röksugen som F*n altså !

Men jag kan skriva när jag kommer hem igen :)

pussar bitches



It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0