Pimpade naglar!

Hallå alla läsare :) Hoppas allt är bra med er denna natt ! :)
Jag har nyss sett filmen *Bedtime stories*  en film värd att se :) den var magisk bra faktiskt :) Så nu sitter jag här och funderar på vad nästa film ska bli.. håller på att ta hem några så jag får väl välja mellan dom senare :) Ska iallafall pimpa mina naglar lite nu när dom äntligen har växt ut ! :D Tog bara 5000000 år typ ;) Men nu när dom är tillbaka är det dags att börja pimpa ! :D

Jessica sitter just nu och säger att det tar 20 minuter för henne att käka upp en piggelin, plus att hon vägrar tugga för att det är kallt :O Jaa vart är världen på väg, haha !

*Jag*: Om det är bra väder imorron kan vi ju far och köpa en glass
*Jessica*: Joo kanske, men av glass blir inte magen glad (eftersom både jag och jessica är laktosintolleranta! :O)
*Jag*: Men köp en piggelin då ?
*Jessica*: Orka suga i 20 minuter :O
*Jag*: haha ? tar väl ändå inte såå lång tid
*Jessica*: Jo om det är jag
*Jag*: Men tugga då?
*Jessica*: Kallt ju :O

haha ja inte lätt alla gånger ! :) Vissa kan skapa problem av INGET ALLS ! :D

Men iallafall, på fredag kanske det bär av till umeå för mamma och pappa va sugen på att fara på Nolia, så då tänkte jag haka på och passa på att träffa mina kusiner :) Det var som rätt jävla längesen faktiskt ! Så vi ser väl hur det blir med den saken, jaa mamma var då inte positiv på att jag skulle med :O undra varför^^  Aldrig för att jag blir less på att gå runt efter typ 10 min, och börjar tjata på att vi ska hem ? :O NOWAY. Meen om planerna går som jag vill, så ska jag inte ens in på nolia området :) så HA på dig mamma ! :D

Meen nu ska jag vandra vidare och pimpa mina naglar som sagt ! Men ni få ha det så bra alla !

*See you later bitches*


It´s all about me
/ Dumbo


                                                                                      Ps. Lägger nog in bilder på mina naglar senare ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha men va gullig du e ;)

2009-08-06 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0