The nootebook !

Godafton mina kära läsare ! :)

Nu har mina tårar tagit slut... älskar the nootebook ! Att inte verkliga livet kunde vara som den filmen, killen bara kämpar för att få behålla en, får en att känna sig speciell och djupt älskad ! Vilket underbart liv om det kunde vara så !
Som dom säger i filmen *Do you think our love will take us away together*  en helt underbar film, för ni som inte har sätt den så är det ett måste ! Bästa kärleks filmen någonsin gjorts, ett tips är att ha vattenfast mascara, för man börjar gråta troo mig ! (A)

Iallafall så skrev jag ju att jag skulle pimpa mina naglar ! Och det har jag gjort, så här blev resultatet ! :)


Sry för kvallan, men använde camen ;)


Och så här ser jag ut just ikv !



Osminkad och allt ;) Enjoy


Talk to you later bitches ;)

It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Jimmy

du är söt ändå;)

2009-08-06 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0