Tjarå ! :)

Heej alla cutisar :)

Nu har detta gått överstyr tamefan hah ! Vaknade halv 4, körde och mötte Louise och fixa :)
Efter det kom jag hem och då hade mamma vart klart på gymmet, och de tyckte hon va skit kul :) Sen åt vi lite mat och sådär ! Och nu ikv typ vid 7 kom jag på att jag hade värdens sug på jordgubbar, så jag fråga ifall mamma kunde hänga med mig på konsum och köpa det, och det gjorde hon ! MEN de fanns inga jordgubbar på konsum, så jag köpte cigg och tuggummi, sen åkte vi på ica då och skulle se ifall det fanns där.. men NÄ ! Jag visade mamma ett nytt bröd som jag vill ha så hon köpte det, och i stället för jordgubbar så köpte jag en melon :) Plus två tidningar.. Knep och knåp och OKEJ !
Så nu har jag då iallafall lite att göra :) Plus att mamma köpte glass (A) Så tråkigt ikv kommer jag nog ej ha :)

Sen har de inte alls hänt mkt idag, tog ett bad sen med sån peeling kit typ ! HUR skönt som helst :) Kände mig som en prinsessa efter hihi (A)

OCH IMORRON KOMMER SIMONE BABY TILL MIG  <3 äntligen :) Kommer bli hur kul som helst :)
Vet itne riktigt vad vi ska göra.. va lite sugen på att dricka men vi får se hur det går :)
Sen på måndag så kommer jag och mamma att fara på gymmet tsm och börja vårat nya liv, som mamma då säger :) Men det kommer faktiskt bli skönt, har verkligen försummat mig själv, och nu måste jag börja göra något åt saken !

Nu hade jag tänkt dra mig från dator ut på en rök, sen ska jag fortsätta att se tv :)
Men ni få ha det så bra.. pussar <3

*Talk to you later bitches*



 <3

It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0