TJOCKIS

heej alla sötnosar ! :)
Har kommit hem från Vikkie och har nyss klämt i mig en pizza.. börjar fan få ångest igen :/ NOT good..Nån annan som brukar få så ? Att man äter och tycker det är svin gott och kanske äter för mkt och senare får ångest ? Det får jag..det har varit bra nu jätte länge men nu börjar det komma tillbaka :( Vill inte ha så igen !

Men iallafall.. Vikkie kommer till mig imorron och stannar nog till på söndag eller måndag..får se vad det blir. Vi ska iallafall dricka lördag eftersom det är sista helgen innan skolan börjar :( Fast det kommer typ ändå bli skönt att börja om skolan, att allt kommer bli normalt igen :)
Simone kanske också kommer i helgen, så jag ska se ifall hon inte är sugen på parteey :) Så det kommer nog bli rätt nice i helgen :) Men nu ska jag iväg till mormor och tjäna pengar ;)

Vi få höras senare :)

puss på er bitches ;)


It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0