Upp upp and awaay ! :)

Nu har man varit vaken i 2 timmar och 14 minuter :) hah mycket bra att sova till 4 !
Så med andra ord har det inte alls hänt nå mycket :) Ska till vikkie snart, eller om nån timma sådär :)

Ja om ni gillar att skratta åt andra och höra roliga grejer så borde ni kolla in
Alphalavie på youtube, det är lisa lavie och alphacat som nu är tillsammans som gör ett video upplägg varenda dag och berättar saker som har hänt underdagen och sådär :) Skit kul det ska jag också börja med fan ! huur roligt att se som helst :) Så det bore ni kolla in :)

emh.. ja jag har städat mitt rum idag :) Jag är ju bara för duktig :) oj jag är stolt över mig själv altså hehe !
Och nu sitter jag och väntar på att Vikkie ska höra av sig, och då ska jag hoppa in i duschen, sedan kommer dom om och hämtar mig så drar vi iväg till bastuträsk thih :)

Har inte mkt mer att berätta just nu, men jag skriver ett inlägg senare ikväll och berättar vad jag och Vikkie har hittar på :)

Talk to you later bitches ! ;)



Ser ut som ett troll idag ! :)

It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Anonym

30 till 40 kronor (:

2009-08-10 @ 23:23:34
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0