Vaken again ! :)

Hej hej :) Altså sry för igår, haha men jag hade verkligen ingen ork till att ens starta datorn så det blev bara ett morgon inlägg igår ! Men ska göra allting bättre idag och ska skriva en massa inlägg :)

Just nu har jag iallafall gjort mig klar för att fara på skolan :) Fast jag var snabb idag så jag behöver inte fara förrän om typ 20 min.. men de blir nog bra, då hinner man ju softa en stund ! :)
Igår var de inte så händelserikt på skolan, de va upprop på medan, efter det gick vi till klassrummen för att prata med våran mentor osv.. efter det åkte jag vikkie och petra till petra för att hämta valpen som vi tog ut på en ragg med bilen ! GRATTIS PETRA ANDERSSON TILL KÖRKORTET om jag inte har skrivit det redan (A) Iallafall så körde vi till mig för vikkie behövde skor, då passa vi på att släppa ihop hundarna och min vovve ( Ante ) Blev typ rädd för lill valpen :P sötnosar <3

Sen åkte vi tillbaka till skolan och gick och åt.. BLÄ kötbullar.... efter det så hade vi däck brännboll, så jag passade på att sola lite grann eftersom det var himelskt väder :)
Sen slutade vi och direkt efter vi hade slutat åkte jag och Mami till gymmer för att träna, och när vi kom hem så låg jag bara i sängen och prata i telefon med en massa och smsa och bara hade de trevligt :)

Idag vet jag inte vad som väntar.. vi ska tydligen ha vanligt brännboll idag.. funderar på att va med fast, njaa :) får se hur det går ! :)

Men nu ska jag ut och röka sen kanske jag kan börja röra mig sakta framåt ! :) Ha en bra dag iallafall :)

*Talk to you later bitches*

Facelook ! :)




It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0