VAKEN

Godmorgon läsare :) ja JA jag är vaken nu :) Har hört ett litet rykte att min vikkie bejb har lagt ut en UNDERBAR bild på moig när jag sover..... MÅSTE kollas ! :) hihi sötnosen bara skämmer ut mig, (hon ska få igen) vet varken hur eller när men hon ska få igen haha ! :D
Iallafall som de flestar förstod så är jag hos vikkie nu, och har nyss vaknat :) Vi ska väl snart ut på min morgon rök förhoppningsvis :) än så länge har det inte hänt något idag eftersom jag har nyss vaknat ! Oj vad jag upprepar mig känner jag, men iallafall !

Igår satt vi hos philip pch petra, och bark var även där, och vi satt typ och spela kort :) och bara prata, å skratta osv :) Sen cyklade jag och vikkie hem och jag trodde att jag slog sönder..jaa min underdel HAHA för jag körde ner i en stor jävla grop mitt på vägen som jag inte såg eftersom det var lite väl mörkt hihi :]Don´t blame me (A)

Men iallafall så nu ska jag sluta sitta här å fjolla runt.. nej jag skojjar bara jag ÄLSKAR att sitta här :] Me njag ska hursomhelst sliiiita mig från denna blogg och gå ut och röka ! Sen kommer jag in igen och berättar vad vi riktigt ska hitta på idag, om vi vet det själva då altså !
MEEN puss hej och hoppas ni har haft en bra morgon :)

Talk to you later bitches ;)



Jag och Simone <3

It´s All about me
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-12 @ 14:19:39
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0