vikkie was here

thihi, kan ditt lösenord gumman ;)

vill bara säga att jag älskar dig mest av allt på jorden, du är allt för mig.
utan dig, ingen vikkie.
du finnas alltid därför mig, som jag finns för dig.
du förstår dig på mig, jag hoppas du alltid finns för mig.
för jag vill aldrig förlora dig gumman, du är min bästavän!
även om vi inte alltid är överrens, det kan man inte alltid vara.
men om jag skulle förlora dig, skulle jag inte se någon medning längre.
du är den som får mig att orka, den som får mig att stiga upp på morgon.
jag är så glad som har dig, vem vill inte ha någon som du?
glöm aldrig bort hur mkt du betyder för mig.
för om någonting någonsin händer mellan oss,
så vet du att jag alltid finns för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0