God afton ! :)

godmorgon ska jag väl egentligen säga men :)
Jaa nu bär det av till skolan iallafall, börjar 20 i 10 så det är nog dags att börja fara snart ! :)
Ser iallafall ut som hej och och hjälp mig med en stor knut i håret och pösiga kläder..meen det gillas, måste ändå passa på att se slapp ut när man måste ha på sig klänning och sminka sig och allt shiit imorron ju :/ haha såå inte mycket awsome ! :)

Meen jag tar med mig min chokladkaka idag så då blir det säkert bra, vad kan inte choklad lösa liksom ? :)
Idag på skolan är det Julgott till mat..undra om det är ränt julbord idag? För det är mums :)
nä nu kan jag inte sitta här mer, ska skaffa mig ett liv ( ? ) Och åka på skolan ? haha vet inte om de där passade in men whatever ! ;)

Ses sen :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0