haaj !

Lite sent på tänkt att skriva nu kanske meen jag tänkte att det är nog lika bra att jag då skriver nån gång eftersom jag nu inte har skrivit på typ 1000 dar !!
haha men nu ska jag ta igen IGEN ! :)
Och som jag sa så har jag ju fått en ny kamera, så de lär bilder nu, en massa bilder framöver ;)

BTW så är jag med tina nu, hon ska sleepa over hos mig !
Och på nått underligt sett har vi suttit och spelat data spel i typ  4-5  timmar :O SÅ inte likt mig
haha määän ;)

Feta oss i sinne ha vi med gjort..och de gillas !

BIG TIME ;)

men nä, nu ska ja vara boring och gå ut på bron och få lung cancer ;)
Men jag hör av mig imorron..i PROMISE ( Nästan )

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0