hallå hallå ! :)

Idag steg man upp kl 8 för att hinna duscha och allt innan halv 10 då jag for på skolan för att vi skulle ha projekt arbete, Petra kom lite sent men de gör ju inte så mkt, vi skrev manus och allt till kl 11 sen gick jag och Petra och åt, efter vi hade ätit gick jag och martina ut på en rök sen kom linus och hämtade mig, vikkie och Petra för vi skulle hem till mig för att spela in en låt !
Jaa de gick väl sådär iallafall haha :) Den blev klar till slut men när jag då skulle göra om den till en Mp3 så kom en ful röst i början som förstörde lite grann haha :)

Jag hann tilloch med klämma mitt finger i datorn så jag har fan ont nu :(
men men, nu blire att käka piggelin och slappa en stund, för sedan ska jag på stallet hade jag tänkt ! :)

Hörs snart !


*Pussah*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0