Hallo :)

Fört måste jag bara säga att jag har fått den smartaste komentaren någonsin ! :) Den löd så här

ja...jaa...umh ?
HAHA ja dör ;)

Iallafall, ville jag bara skriva och säga att jag inte är död utan att min dator är cp och om jag ska komma in på en användare måste jag in på mammas..så de suger ! :)

Men huvudsaken till att jag kom in här var för att berätta att jag har gjort en upptäckt. Ni vet jag har berättat in Pretoria? Min första häst..mitt varmblod !
Iallafall så gick jag in på travsport och skulle se ifall de stod någonting om henne där, och gissa om de gjorde !
Min älskade lilla snutta..( Rest in peace ) Har sprungit in 53 500kr :)
Det är rätt så mkt, och bra för så kort tid också :)
Sen har även hennes föl sprungit in lite pengar !
OCH även MIN NUVARANDE häst Mr, Jetset...jag som har fått höra att han inte har sprungit in några pengar...hmmm :/ men men han lever och är frisk nu !
På tal om Mr, jetset..kanske ja borde börja fara dit nu eftersom han saknar mig :)

Hörs senare ! :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0