Halloj :)

hallå hallå ! :) vet att jag inte skrev så mkt igår men de för ni faktiskt ursäkta mig för !
Iallafall så gick det skit bra på halken, det var hur jävla roligt som helst :)
Det var jag, vikkie och en som hette ida som var i en grupp, sen var de från en annan bilskola också, men dom körde vi inte med !
De va typ bland de roligaste jag har vart med om, hur kul som helsT ! Vill göra de igen och igen !
OCH BILARNA...MUMS säger jag bara..det står högst upp på min önskelista En Audi TT


Give it to me baby <3

Sen fick vi även se en Audi R8 men den fick vi  inte köra :(
Ännu en skönhet :)


GE MIG !

Men ja, de va kul som fan i allafall :) Vi fick köra bilarna helt själv, ingen lärare med eller nånting sånt !
Sen var jag och Ida tvungen att dela eftersom de va nå konstig i hennes bil så den skulle hon inte få köra, men de va kul och sladda jävel ! Kommer bli fet nice när ja tar körkort altså ;)
LOVE IT !


Var även i stallet igår, och med min tur så blev min häst halt..JAPP skit kul !
Det är iallafall bättre idag men vi får väl se vad de blir av det hela ! :)

Nu ska jag se på tv och slappa en stund :)

Hare bra så hörs vi senare !

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0