Oj !

Nu har jag inte skrivit på länge har jag märkt haha ! :)
iallafall gick då lucia showen bra igår, de var kul ! Mycket adrenalin som pumpade i kroppen :)

Sen idag har ja tagit de lugnt sov till 1 idag sen suttit vi datorn och sedan stallet :)
Gick rätt bra att rida idag, sarjen va lite farlig eftersom det var så mycket pynt och tjafs där så de va mycket nytt att ta in ! :) Men efter en stund gick det iallafall bra :)

Och imorron blire halken, åker härifrån kvart i 6 imorron bitte, sen kör vi från stan kvart över 7 typ ! :)
Sen är man väl på halk banan hela dan typ, kommer nog bli skoj :)

Iallafall så ska ja snart äta chips ( MUMS ) och se en film eller nå, så ni få ha de så bra så hör jag av mig imorron efter jag har kommit hem från halken :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0