Redo för skola !

Hallå hallå, nu kanske jag har drygat färdigt här på bloggen haha :)
Ska försöka bättre mig men som sagt kan jag inte gå in på min hårddisk, så förvänta er inga nya bilder eller så :)
Iallafall så har jag just gjort mig klar för skolan, och ska bara vänta en stund för ja orkar inte vara där för tidigt haha ;)

Åh måste berätta, igår när jag var på stallet så hade jag tänkt löshoppa Jet för att han skulle få röra på sig eftersom jag inte orkade rida igår.
Ja då när jag tog av han täcket så var först och främst täcket trasigt, sen hade han ett stor jävla sår på flanken, ( typ höften ) Och det var borta en massa hår..ser skit äckligt ut ! Så då ville jag ju inte att han skulle springa, även om han inte har ont någonstans !
Så jag tvättade med jodopax, så vi får väl hoppas att det blir bättre..de ser ut som att han håller på att tappa hår typ !
Inte vackert, så idag ska jag fråga ifall tina inte har någon blå spray som jag kan få låna och spruta dit !

Men men skolan väntar..de blir projektarbete idag ! :)

Hare bra så hörs vi senare :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0