Baby, du är min inkörsport !

Jaasi idag har det inte hänt mkt alls mest varit inne osv !
Har även bråkat med mamma som vanligt. Men jag orkar inte bry mig längre.

Imorron blir det iallafall att fara till vikkie och softa :) Vet inte riktigt vad vi ska göra men det märks väl. Blev inte så att simone kommer imorron :( så därför ska ja till vikkie istället :D
 
Simone kommer på Torsdag så då blir det att chilla med hon å hitta på någe kul :)
SEN ÄRE FREDAG = BEACHEN och dåå börjar det :) satan så roligt de kommer att bli.. peppen har jag då verkligen fått tillbaka nu när allting är chill ! :)  kommer gå åt pengar som fan men det är inte mitt problem, inte jag som ger ut pengarna HAHA ! :D
Har ändå varit jävligt soft i sommar.. har fått pengar till grejer jag vill ha :) så de har varit mycket nice ! :)

hmm nånting mer jag borde ta upp ? Jag tror inte det, så ni få ha det så bra så skriver jag imorron !
Pussar



It´s all about me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0