Då vare dags!

Datorn lever !!....än så länge..thihi
Men iallafall, sitter här å tagga stadsfest som SATAN med Vikkie <3 och Kelly.  Kommer bli FETTNICE !
Idag har de inte hänt så mkt.. Vikkie kom hit typ vid två och då satt ja å kelly och skulle äta korv ! Så vi åt korv sen ringde vi till petra och drog raggen till norsjö vallen och köpte en glass och satt å chilla.. sen drog vi hem. Och jag och Vikkie skulle äta så vi åt tacos i långpanna sen har vi sett en film, och Kelly kom för en stund sen. Och nu sitter vi här å TAGGAR STADSFEST ! Vilka ska dit btw ? :)
Ja vet inte riktigt hur det blir, men vi åker iallafall till Stan typ vid tolv imorron, sen går vi runt på stan och ska se ifall vi hitta nånting att ha på oss under kvällen ! Sen ska vi typ äta hos Kellys pappa sen blir det att börja dricka ! Det kommer bli FETTnice :)
Lördag blir det att käka bakis mat flera gånger om haha ! Sen blir det fest senare på kvällen. Så kommer helgen att se ut ! Kommer bli kul å träffa nå nytt folk så det inte är samma hela tiden, så det kommer bli grymt nice ! ;)

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. har som inte hänt så mkt som jag kan skriva igentligen ! Men iallafall..Måste bara berätta vilket gulligt sms jag fick idag av mammas kompis. Hon skrev "Ha en trevlig helg.. och va rädd om dig! För du vet att det finns tok överallt :)" Hur sött som helst :) Skrev och hälsade en trevlig helg tillbaka !

NU har jag verkligen inget mer att säga.. förutom att minnerna tar mig tillbaka och jag sitter och tänker på lejonkungen låtar :) typ Hakuna Matata osv :) Men det är MKT nice... ÅÅÅH helgen kommer bli underbar. Om allt nu går som jag vill ! Vilket det sällan brukar göra.. men vadå ? Hur mycket fel kan det bli ? :O Nu är jag lite naiv å tänker att allt kommer gå perfekt och att inget dåligt kan hända mig ! MKT Nice :)

Men NU har ja inget mer att berätta ! Ha en bra helg flickor och pojkar !

Pussah
Och komihåg It´s all about me

/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0