Dryga Timmar

Jaasi vad händer ikv då ? :) Vettefan altså.. ska se till så vi drar ut å grillar eller nånting ! å kul måste jag ändå göra sista kvällen i bygdsiljum ! :) Men men idag har inte hänt så mkt va ensam hos Caritha till tre då hon kom hem från san ! :) Så jag har myst med djuren lite osv, bara tagit de chill !
Sen som sagt vet jag inte vad som händer ikväll men jag ska nog se till så att vi då får oss ut ur huset ! :)

Fick ett jätte roligt samtal igår NATT ! :) Pojken måste ha sååå roligt när han dricker eftersom han ringer till mig och frågar samma sak 6 gånger ! Och det va INNAN han sa att jag va dryg, fnissade och la på ! :) me like... NOT ! :D

Ska nog ta mig ett samtal med Snubben ! :)

Meen nu ska ja dra och se om vi ska göra nå mat eller om vi ska grilla eller vad vi nu ska göra !
Ha de så bra. Pussar <3

It´s All About Me
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0