INTE OK

Sitter å talar med simone i telefon :) vi pratar om typ allt och inget.. den bruden kan inte vara social medan hon sitter vid dator altså haha !  Längtar till på onsdag då Simone kommer till mig ! :D Det kommer bli fett nice :)

Imorron ska jag vara med Anna hela dagen :) det kommer bli kul, vad vi ska göra är ju en annan sak :) men kul kommer de bli :D  


Har inte hänt så mkt idag mest varit inne å chillat osv ! :)

Mamma, pappa och mormor hade varit på utflykt utan mig ! OCH dom åkte på dollar i arvidsjaur och jag som har tjatat på mamma att vi ska åka dit, så dom for utan mig :O meeen ja fick godis när hon kom hem så då blev jag glad :)

Sen har ja bara suttit vid datorn och typ sett film och så :)


Ändrade planer ! blir nog inte anna imorron iallafall så de sög ju ap penis !
Meen då få ja väl göra nånting annat då ! Vad vet ja inte men de löser sig nog !
Us möte imorron kl 18 iallafall, alltid något !
Ajja ska dra mig tillbaka nu å se på en film ! Vi hörs
pussah

Saknar min baby <3


It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0