Måndag

Tråkiga måndag igen, plus att det regnar ! så vad ska man göra åt saken ?
Nä men det blev ju stadsfesten ihelgen ! Och ja det började bra på fredan vad mkt roligt faktiskt :)  Lite mindra roligt på lördan dock eftersom det blev en massa jävla tjafs ! Och arg som ett svin var jag och höll på att ha sönder mina kläder på köpet..tittade inte riktigt vart jag gick när jag var i fylla plus tok irriterad ! Så jag var nära på att ramla några gånger !
Meen iallafall..VI har lärt oss av denna helg faktiskt.. speciellt jag !
De va ju tänkt att jag och vikkie skulle sova med kelly hos hennes pappa.. men Vikkie svek å sovde hos petra hela helgen och jag oh kelly gick själv från centrum till a-torp ! Rätt drygt må jag säga.. men sen på lördagen så försvann kelly så jag fick sova hos Petra ! Och det var jag ju inte överlycklig över precis.. men men fick då en sovplats och sömn ! Sen söndag så kom mamma in till stan för att hämta mig och kelly ! Då bjöd hon på mat sen körde vi hem. La mig i sängen direkt jag kom hem typ runt 4 ? Och somnade med en gång.. vaknade sen typ vid 8 och satte mig vid datorn..snabb kollade bara för orken var slut ! Sen på kvällen så drog jag och sebbe ut för att röka och då satt vi och pratade om helgen osv ! Var mycket trevlig ! :)

Och idag är jag bara risig.. blev väckt typ halv tre av VIKTORIA MARKLUND  Tack för det stumpan ;)  Så vi drog raggen med da moppe ! Till uffes sen satt vi där å rökte å chilla och snackade om helgen osv.. sen åkte vi hem och då blev det bråttom för pappa skulle iväg å shit å vi beställde mat och skjutsade vikkie till busstationen ! Och vet ni vad mamma säger då.. när vikkie klev ur bilden så blev det så här
Maria: Men hör av dig nån gång så vi kan hitta på nånting !
Vikkie: Jo men jag är ju rätt upptagen nu i veckan för jag jobbar
Mamma: Ja men det är vi med för vi ska UMGÅS!

Sen börjar mamma berätta hur mycket hon har saknat att inte göra nånting med mig och vi börjar planera en massa saker som vi vill göra osv :) Fett trevligt att höra det från mamma :)
Har ju saknat det jag med.. men mami är aldrig taggad påre när jag är det ! Men då får vi se någon dag framöver då mamma få upp ett ryck att vi ska ta å göra nånting ! :) Blir nice

Ja vad mer ? Jag och Kelly for på affären sedan åkte vi och träffade Caritha och satt å snacka me henne en stund ! Sen drog vi till Kelly för att käka kladdkaka ! MUMS.. så satt vi där framför teven å feta oss ännu mer..(som om det inte räckte ihelgen) sen for Caritha tillbaka till molle.. så jag och kelly satt vid teven å bara pratade om allt och inget typ. Rätt trrervligt ändå ! Men jag hade tänkt lägga upp lite bilder från ihelgen :)


Så där såg jag ut när innan vi drog ut !




Jag och stina :)



Jag och min Vikkie på lördan <3





Orkar inte lägga upp mer bilder ! De få ni nog titta på min bdb isånna fall ska bara få orken att lägga upp där med !
Men nu ska jag ut på en rök sedan typ se en film sen sova! Men är de nånting är det bara att ni hör av er ! LOVE

Kom ihåg It´s all about me
 
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0