Snoppar och spya !

Ja du kvällen var full av överaskningar ! På båda gott och ont ! :) Typ 11 så ringde vi till Kalle å fråga vart han var.. jo men han var på fest men det var 91 års gräns aajja.. de trodde vi ju såå mycket på. Så vi ringde Carl och frågade vad han gjorde ! Jo men han var på festen.. aah okej ? Men då hade Ante sagt atth han ville ha dit oss till carl. Så vi gjorde oss iordning och började gå typ 2-3 km ? drygt som fan.. meen vi kom fram och då fick vi en kram av carl ! :)  Sen träffade vi ante och sa grattis.. och jag gav han en kram för han har ju tagit körkortet också ! :) Sen så när vi gick in i lokalen stod de tre tjejer vid en stång och slajma sig så vi gick ut lika fort ! FJORTISAR ! :D
Sen hände inte mkt jag "raggade" upp erik haha :) Hela kvällen gick han *Call me* jag bara OHJA ! :) De va svin kul !
Sen så börjde caritha må lite bajs å satt som inne på toa en hel del och kräktes osv ! Men jag var vid hennes sida ALL THE WAY ! 
Och klockan två så rök tröjjorna för killarna ! Och klockan 3 rök byxorna ! Så de va typ snopp kalas ! Jag fick se en MYCKET speciell person göra Helikoptern ! Taaaaaack Kalle ;) Ah men mkt snoppar och aldeles för mycket spya blev det !
Men vid 4 så börjde vi gå hem igen ! Och när vi kom hem gjorde jag en Pan pizza till Carro så hon fick lite mat ! Så låg vi och pratade till typ 5 ! Sen somnade vi ! Och idag har vi inte hunnit med så mkt.. typ ätit jordgubbar och druckit cola ! :) VI BEHÖVER CIGG !!! :D


Men ska dra ner nu vi hööörs pussar

It´s All About Me
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Anonym

om de nu var så mycket fjortisar där så passade ni kanske in där =)

2009-07-15 @ 13:36:12
URL: http://moaahs.blogg.se/
Postat av: Caritha

Haha , vi kände oss rätt udda ;)

2009-07-15 @ 19:07:58
URL: http://klaantiig.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är rätt udda

2009-07-16 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0