Torsdag

Idag har jag varit med mamma till Café ångloket så vi satt där å fikade och hade de trevligt, före det så var jag hos mormor och hjälpte henne att klippa ogräs ! Tjänade ju en hundring påre :) Min mormor är bäst ! <3
Sen efter vi hade vart å fikat så åkte vi hem.. sen efter nå timma gjorde mamma mat så vi åt, sen åkte vi till mormor igen för hon ville att vi skulle komma och äta jordgubbar. INTE mig emot :) så då gjorde vi det och sen åkte vi hem !
Det har inte hänt så mkt mer i mitt spännande liv.. meen vänta bara ! För imorron ska jag nog följa tina till stuga å motionera pollarna :) Det ska bli såå kul ! :) Har saknat att åka iväg så där till stugan med Tina å bara ta det lugnt å mysa med hästarna och tina ofc ;) Så det kommer bli kuligt ! :D

Sen på lördag ska jag och vikkie fara och gratta petra som fyller 18 år idag. GRATTIS PETRA :D
Sen vet ja inte om det blir så mkt mer under helgen, Simone kanske kommer på söndag och det kommer bli nice för jag behöver va runt henne nu ! Hon gör mig på ett humör ingen annan kan :) det är en speciell tjej de där och jag kommer aldrig att släppa henne ! <3

Glömde säga att jag och mamma var i lse i Måndags tror jag det var. Det var mysigt.. vi gick på dollar och på jysk sen gick vi till Lorenzos och åt ! :) Mycket trevlig dag. Jag satt bakom ratten så allt gick som smort ;)

Nu har ja inte mkt mer att berätta.. sry för att mina blogg suger för tillfället ! Men det ska ja försöka ändra på :) Ni få ha det så bra alla ! Pussar

Bjuder på en riiktigt gammal bild ! Typ 7:an ? HAHA

It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0