En Mycket Soft Helg!

Jassi! Då blev det fredag äntligen helg. Fredagen började iallafall med att jag gick med Vikkie hem från skolan å vi snackade om allt mellan himmel och jord! :)
Sedan när ja kom hem åt ja middag osv, satt bara och softade och tog de lugnt :)

Och i lördags så var jag med anna, och det hade ju varit soligt på dan så vi bestämde oss för att gå ut och gå! Why not liksom ? :) så när hon kom och vi skulle bege oss iväg till stallet för att hämta täckbyxor så var det SNÖSTORM ute! Men tuffa som vi är gick vi ut ändå, det ångrade vi typ halvvägs men då vare försent så vi gick om på uffes för att jag behövde SNUS! :) så jag köpte det och sedan gick vi vidare till stallet, och när vi då väl kom fram så var täckbyxorna borta, helt väck :O Och då ringde Camilla och hörda ifall vi ville komma om hos petra och se på film, så då började vi gå dit, sen när vi då kom in och tinade upp så var vi typ dyngsura, kändes som att man hade ny kommit ut ur duschen! :) Satt vi där och såg på *RoadKill 2* :D SVIN BRA!! Ett måste till er som inte har sett den :) Sen var anna tvungen att fara hem, så vi andra bestämde oss för att spela lite kort. Sedan var klockan mkt så det var dags att fara hem, men då fick Camilla skjutsa mig :) Så vi drog raggen lite sen gick ja in och satte mig vid datorn och såg på en film * Over her dead body* sen sova :)

Och i söndags/igår så var jag med Kelly baby :) och vi gick till statoil och köpte godis och blev feta :P sen spela vi lita kort och lite sånt. Och sen då när vi satt oss vid datorn började vi kolla bloggar, och då tänkte vi JA vi gör en gemensam blogg!! Så då gjorde vi det :) www.sugminfete.blogg.se Check it out ;)
Och när ja då kom hem tänkte jag.. varför inte göra en egen blogg? Där man kan skriva ner sina tankar och så att det är lättare för kompisar att följa med ALLT som händer i mitt liv! Så då blev jag som precis alla andra och skaffade en blogg!

Och nu ska jag försöka sova för jag ska upp imorron/idag och fara till stan och köra :)

Hare bra pussar

/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0