Jag fattar inte!

Jag kan inte förstå hur mitt liv har blivit så här! Aldrig har jag mått så här dåligt, även fast jag har vänner som verkligen bryr sig om mig! Och hur ska jag kunna förklara så att någon förstå hur jag mår? Eller vad jag har/går igenom?
Hur ska jag göra för att få ett normalt liv ? Jag vet ärligt inte hur länge jag orkar med att ha det så här!

Jag önskar att du bara kunde försvinna så jag bara får glömma och gå vidare! Jag orkar inte med alla känslor som vimlar runt i kroppen! Hur ska jag hantera det här ?


Som ni säkert märker så är jag mäkta utvecklingsstörd just nu! Men oroa er inte, jag ska inte visa något! Ska bara vara den vanliga flickan som alltid ler! :)


Älskar mina flickor över allt annat! Och jag vill inte att ni ska lida för min skull! <3



It´s just a Beutiful disaster!

/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0