Nyvaken!

Nyvaken med rufsigt hår! Så det ska vara eller hur ?
Måste erkänna  att jag sket i skolan totalt igår, var ensam hemma så vem kunde stoppa mig ?  Sket i att äta sket i att ta hand om mig själv! Satt bara och försökte få henne att må bättre! Tillslut funkade det, men det tog även igår kväll innan det gick riktigt bra! Kommer nog att vara samma visa idag, men det spelar ingen roll för jag har sagt att jag ställer upp till 110% och då menar jag det verkligen !

Just nu skiter jag helt i hur jag själv, och hur jag mår och hjälper dig, tycker inte alls om när mina kompisar mår skit och jag inte har något att göra åt saken, förutom att bara prata med dig och få dig att lugna ner dig! Jag är glad att du berättade för mig, och nu när jag vet vad som har hänt har jag tänkt att göra allt för att få dig att må bra igen! För tro mig det är möjligt!!  KOmmer alltid finnas vid din sida gumman! Släpper dig gör jag inte. Men kom bara ihåg att tro på dig själv, annars är det inte så lätt att komma igen från sånna här saker, tro mig jag vet!

Vi halv 6 igår anlände jag hos Jessie :) Vi åt en fin middag ( Makaroner och köttbullar) sedan så satt vi och prata om allt och inget, vi satt vid tv:n men dvd:n ville inte riktigt funka så vi tog in datorn och satt oss där och så på Wating, rätt komisk film. Hann även sitta vid datorna och få oss några rejäla skratt, mobbade lilla elvis :) Sedan var det som dags att åka hem, men innan så bestämde vi att vi skulle göra om detta, och typ ha en riktig tjejkväll ! Och det lät ju toppen :)

Nej ska man pallra sig på skolan, eller berätta för mamma vad som pågår ? ... Skola blir det nog!!

Ha det bäst
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Jessie

I love you <3

2009-03-26 @ 18:42:06
URL: http://jjames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0