*SUCK* Nu vare måndag!

ÅH Måndag igen ? :O Helgen går aldeles för fort jag blir ju helt galen!

Idag har jag iallafall varit i stan och kört på bilskola! Det gick suveränt. Körde lite i rondeller, trafikljus, och parkering! Blev så förbannat stolt att jag fickparkera helt perfekt första gången jag någonsin gjorde det! :) Helt klart ett stort plus till mig!
Sen när jag hade kört i TVÅ timmar :/ Så skulle vi bege oss hem, och då hade mamma varit och köpt tåv nya piercingar till mig! Och dom va jätte söta, men den finaste var förstås trasig. Det var typ nå fel i gängorna så kulan inte gick att skruva på staven!! MÄKTA otur!! Så jag ska se ifalla Mami har kvar kvittot så ja kan lämna tillbaka den och få med ett nytt smycke! För det är klart har mna betalat 130 spänn för två smycken vill man ju att dom ska funka! eller ?

Hetaste låten för mig just nu är Adore You - Lill Rain

När vi kom hem så åkte jag om skolan för att träffa brudarna! Ser nu så beroende jag är av er ? :O Galet mycket iallfall! Men det blev inte länge innan dom skulle ha teori så då åkte jag med Camilla hem och då satt vi ock prata!
Tack gumman för att du är på min sida! Det är svin jobbigt det här för mig, och jag vet inte vart jag kan vända mig, men jag vet att jag har dig och brudarna som jag kan lita på!! Men jag lovar att det ska lösa sig UTAN att någon ska bli skadad :) Älskar er för mycket för att lämna er nu ju <3

Sen ikväll ska ja... ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra!! RING och hitta på någe med mig för fan :) Eller ge iallafall förslag på nånting :)

Nu ska jag ut och gå med vovven en sväng och se om han vill kissa :)
Men ni får ha det så bra alla!!

/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0