Tisdag!

Jaha det blev inte Jessie ikväll! Men jag vet varför och jag förstår gumman <3 Så vi bestämde för att ta det imorron istället. Och tro mig vi har inte bara LITE att prata om :P tiden kommer inte att räcka till :)

Grattis till min BRODER som fyller 23 år idag :) Happy birthday :D


Så idag har jag bara legat hemma och softat, typ suttit vid datorn osv !
 Imorron blire då skola senare jessie :) Tack Camilla för att du ställer upp :) Mycket snällt gumman ska gottgöra det på nåt vis :P vet bara inte hur ännu hehe!!

Nä nu tror jag att jag ska börja leta mig till sängen! Eller ja det lär jag ju inte göra, men man kan ju försöka lura sig själv! Har inte sovit ordentligt på 5 dagar nu! Är less så in i helvette! Trött och slut och det gör inte att allt som pågår blir lättare för mig... känner inte peppen för något just nu! Men ska bli mäkta skönt imorron att få fara till Jessie och bara prata om ALLT mellan himmel och jord :) Älskar att prata med dig gumman. Ibland känns det som om vi är en och samma person, för du vet hur jag känner innan jag gör det själv ibland ! Uppskattar att du finns här för mig och jag hoppa du aldrig lämnar mig <33


Ha det bäst
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0