10 saker du inte visste om mig!

Nu ska vi se om det är någon som visste det här !

* Jag måste alltid fixa till underlakanet innan jag kan sova !
* Jag hatar människor som gömmer sig bakom andra, som inte våga stå för vad dom säger !
* Har varit gravid två gånger!
* Hatar killar som tror att dom är bättre än vad vi tjejer är!
* Jag ÄLSKAR vitlöksbröd.. det är min fettisch !
* Jag hatar mitt utseende !
* Jag är rädd för fötter, tycker det är så äckligt!
* Jag har aldrig däckat på en fest !
* Jag älskar vikkie mest i världen, och jag överdriver inte! Min bästa vän<3
* Jag har enormt svårt att lita på killar, speciellt äldre!



Så därja nu ha ni fått veta grejer om mig ! Hoppas de va nånting som fick er att haffa till ! ;)
Komentera gärna ! :D Svara på frågor helt klart ! :D



/ Dumbo


Kommentarer
Postat av: Emelie:)

Fin blogg du har , :D <3

älskar&saknar! <33

2009-06-05 @ 23:08:38
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mkt :) alltid kul att höra <3

2009-06-06 @ 00:32:33
URL: http://ddumbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0