<3



Måste bara få berätta hur mkt denna tjej betyder för mig ! Hon är mitt ljus i mörker, min syster, min andra halva!
Utan henne hade jag inte klarat av vissa saker, vi har gått igenom mkt vi två ! Men det bevisar bara hur mkt vi är
beredd att offra för varandra ! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är min ängel och kommer alltid att vara vi två!
Är så glad att du har orkat med mina dagar.. för jag vet att jag är riktigt jobbig att umgås med då ! Men du har alltid stannat vid min sida och stöttat mig igenom allt ! Du är verkligen allt för mig gumman, och du vet att jag finns för dig till 110% och kommer alltid göra ! Du är min livsglädje, Utan ViktoriaMarklund ingen MariaHolmberg ! Det är vi två livet ut, och det är så det ska vara !
Är så glad att vi har hittat varandra, du betyder allt för mig gumman <3
Jag kommer alltid finnas för dig och aldrig lämna dig, i regn och storm så finns vi för varandra! Det är de riktiga vänner är till för.
Du är min bästa vän, nu och föralltid <3

/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: din bästavän <3

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT GUMMAN, FINNS INGEN SOM DU! INGEN MARIA, INGEN VIKKIE! DU ÄR ALLT FÖR MIG <3<3

2009-05-06 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0