De kokar!

Jag blir så galet förbannad på folk som tror att dom kan styra och ställa å göra va fan som passar dom!!
När ska sådana personer ta och växa upp ? Jag har varit likadan har de inte gått som ja ha vela så ha ja satt mig på tvären å skitit i andra! Men de kommer en dag då man förstår hur mkt man har sårat en person. Och då HATAR man sig själv, så för gudsskull ändra på ER innan ni går under!

Tycker du är så jävla självisk så det går inte att beskriva, ofta man bara skiter i en familj som ställer upp till 100% ? NEJ
Men fine du gör vad du vill.. Men sanna mina ord att till MIG ska du aldrig komma till igen, för jag är inte en sån som ställer upp sedan få ta skit för det ! Aldrig altså.


Ska se hur länge de går innan de blir en ny grej!!
Blir så less menniskor som inte förstår sånt här!! ÅH VÄX UPP för i helvette!! Bara för att jag har börja bli smartare å inse rejer så verkar det som att jag är ensam i världen med att tänka så !

Ja är så arg att ja kan fan inte skriva mer..



Puss på alla ANDRA älskar er enormt <3
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Caritha

Du tycker inte om att folk skriver om dig på bloggen , men du kan göra det om andra ?

Uppmärksamhet och vill synas till 100% ? ja !Absolut vad du vill .Fick en fråga om dig , " hur snygg är hon " haha , avgör själv sa jag bara ;) vill du veta svar ? Han och hans kompisar hån skratta !

Du kan inte tycka att det är så farligt att någon skriver om dig eftersom du skriver om allt folk du blir förbannad på.Och du , det är inte så svårt att lista ut vem du skriver om.Så skyll inte på det , folk säger " ey , vet du vad ******** maria skrivit om dig på sin blogg ? "

2009-06-10 @ 01:15:47
URL: http://klaantiig.blogg.se/
Postat av: Maria

altås snälla.. du säger hela tiden hur fegt det är att inte våga prata öga mot öga.. vill du mig nånting få du ta å komma hit å snacka med mig ! För det är är verkligen så omoget det bara kan bli !

Som sagt jag bryr mig inte ett piss om vad du eller dina "kompisar" tycker.. jag vet att jag ser bra ut och jag vet att många andra tycker det också ! Du måste ju vara avundsjuk eftersom du komenterar på mitt utseende hela tiden! Lämna mig ifred eller kom hit och prata!!

2009-06-13 @ 15:59:45
URL: http://ddumbo.blogg.se/
Postat av: Caritha

Lika många som tycker att du ser bra ut , dubbelt så många tycker du inte ser bra ut !

jaja , tjat om att jag ska komma till dig.Du är så jävla falsk ! Mot allt och alla , drf du och vikkie passar så bra ihop !:)

Men jadå , ska till norsjö . Men inte för att träffa dig, slösar inte tiden på dig . Du är bara värdelös.

2009-06-16 @ 02:31:52
URL: http://klaantiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0