Fredag! äntligen helg:)

Nu är det fredag och det betyder altså helg ;) blev inge drickande ikväll.. men förhoppningsvis blir det åmsele imorron då blir de fet fest :D Ska bli svin kul.. så om någon människa ser mig få ni gärna prata med mig :) Kommer annars vara med Jimmy, Simon, jessica å några till typ :) Men de kommer nog bli kul !
Idag va jag och moa om på stallet för att kolla ifall man kunde låna stolpar från stallet, och Annelie skulle höra med folket på stallet ifall man fick göra så ! Annars så ska vi typ på jula å köpa, för pappa hade typ sett nånstans att de fanns billigt :)

vad mer ? Jaa jag och vikkie gjorde  jätte fina tröjor idag på bilden ;) Jag har en bil på Vikkie på framsidan å på den så står det bästa vän :) Och på baksidan står det "It´s better to walk with a friend in the dark, then walking alone in the light"
Men jag ska ladda batteriet på kameran å börja ta kort så ni ska få se snart ! :)

Men nu ska jag springa iväg ! Eller nej men jag hade tänkt sätta igång en film eller nånting eftersom jag har så tråkigt och jessica orkar inte komma än.. DissarN ;)
Men jag skriver mer imorron, och sen kanske jag lägger upp bilden ikväll! Ni ser ju !

Puss
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: vikkie

svar: ja som fan att vi ska ;D

2009-05-30 @ 11:35:28
URL: http://viktoriamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0