Halloj

Ja nu var det lördag ! Vaknade runt 12 i morse, och då började jag med att äta, sen ringde jag till jessica i sinne för att hon skulle vakna så vi kunde fara iväg å handla saker till ikv  typ cigg osv :)
Så då åkte vi iväg och va ute till typ halv tre, sen va vi tvungen att åka hem eftersom jessicas öl fick en liten olycka och började läka :/ Men de var bara en så tur var väl det !
Sen åkte vi till frasses å åt lite gran sen satt vi ute å tog en rök :)
Efter det så åkte vi hem igen för att duscha å göra oss iordning, så ja gissar att jessica kommer hit snart eftersom jag måste sminka henne ikv ;) Men det har ja då inget emot, tycker bara sånt är roligt !

Hoppas verkligen att det blir Åmsele ikväll då, annars få man fan hitta skjuts på annat vis, för ja vill diT! Och nu har ja inte tänkt ge mig.. Så jag hoppas verkligen att det blir ivkäll så man får skjuts!

Nu skicka då Jessica ett sms om att hon skulle komma så jag ska väl ta å sluta va data nörd å kanske ta på lite kläder så jag inte bara sitter i T-shirt när hon kommer ! Inte gör att jag tror att hon bryr sig så hårt, men jamena ändå ? :)

Men jag kanske skriver innan vi far, eller när vi kommer hem ni ser ju :) 
 BTW ingen som har lust att hjälpa mig med min blogg ? typ göra om den lite å så, hargjort en egen header men behöver hjälp med att he dit den osv! :) Men skicka mail om ni ställer upp :) Tack på förhand :)
PUSSAH

/ Dumbo

 Mitt Varmblod Pretoria! R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0