helg!

Oj fan ursäkta! Nu var det redigt längesen ja skrev.. sry brudar / bruschor ;)
Men iallafall, sitter härå chillar å lyssnar på Nickelback - How you remind me ÄLSKAR den låten altså :) Caritha är ju här hos mig som de flesta vet !
Vi sitter å väntar på att vikkie ska komma hit så hon kan klippa oss å sätta fast mitt löshår igen ! :) skjutsar rätt mkt känner jag :P måste åtgärdas !
Ja ha tänkt lägga upp en bild här på bloggen så ni få se hur de ser ut, inte helt fel faktiskt! Kanske liiite mörkt, men ja ha då bara fått fina komentarer så ja hoppas folket inte ljuger för mig :O ;) Men de tror ja verkligen inte !

Ja för en liten stund sen ha man då smackat i sig en pizza, sedan ut på en rök. Så nu sitter man här mätt och belåten :)
jaa vad mer ? fest på lörda kanske ifall de ordnar sig  med pengar ! :) då ska vi små dricka å spela tennis osv :) Hur det ska gå att spela tennis samtidigt kan ju bli gode roligt att se menne vi klarar allt fan ! :)

Nu är de även Promoe - Svennebanan som man lyssnar på ! Inte heller helt fel :D

Nej nu ska ja dra mig å se ifall vikkie är död eller vad som riktigt har hänt ! :) Men bilden kommer upp som ni snart ser ;)
Ha det så bra pussar
/ Dumbo
                                   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0